Sunday, June 1, 2008

LUAHAN HATI.....

1 jun merupakan tarikh aku bertukar ke kemenerian lain. Aku pun tak tau mcmaner kejaku disaner nt.. risaunyer bkn main. Bkn aper, dgrnyer byk kerja kt saner dan org pun tak ramai… nmpknyer plan aku xjadi…. Aku stress juga dgn keadaan ni tp ini semua kesilapan aku sdiri.. Aku yg mintak tukar dulu sdgkan kt tmpt aku dah mmg best dh….. Ms tu bkn aper member kt kpt ajk g saner, aku pun rs seronok lah konon dapt g oversea, last2 gigit jari… hehe… Aku tdk boleh mnyalahkan sesiaper.Apapun aku harus berani menyahut cabaran…… …. Dgn semangat baru aku bertekad menyahut cabaran Ckp sng tak tauler mcmaner dn bos baru nt… hehe…..Ramai kt kerja dgn ptd ni byk songeh…..tp mcmaner pun kna hadap jgk kan…..Pd ciq tan dan ciq na, dan semua rakan2 selamat tingal… Walau jauh di mata dkt di hati…….Jgn pulak luper kat akak ni yer….Nt akak citer mcmaner kejer kat tmpt baru. Itupun klu tak bz, dgr citer sner bz giler…..sampai staff saner pun mtk kuar dar saner…Nt sng2 dtglh rumah... K

2 Comments:

Intan Sharina said...

sedih plk baca luahan ati tak juya kita ni..ape2 pun kn tabah hadapinya..semua tpt sm je..cm kn pandai bwk diri..hehehe..pandai je intan nak nasihat akak..klu kn time intan tak tau la mcm mn nnti..ape2 pun semoga berjaya..esok jgn lupa dtg x-opis k..

Ezzedin Al-Qassam's said...

sayunya...jgn sedey2 ok..ciqna yakin akak leh sesuaikan diri...nt ada ms leh sembang2 lg..nt dok semenyih leh le jln umah akak, akak pn jemput la ek..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online