Wednesday, June 4, 2008

KEMALANGAN KECIL

Alkisahnyer suatu ptg di waktu hujan aku dlm perjalanan balik dari opis singgah kt opis lamer... turun dr situ aku pun tak sedar mcmaner bleh terlgr tembok nk turun tu....jalan licin hujan tp rasanyer tayar baru lg... aku pun tak dpt kawal stereng....mcm terkejut gitu... kemek dpn.. lampu signal terkeluar, aku msukkan balik... blik parking kt rumah sorok sikit bg husband tak nmpk... Aduh... ms terlanggar tu enjin terus mati tp aku blh selamba g terus start enjin turun and then berhenti kt tepi... menggigil kepala lutut tp terpaksa digagahkan jugak balik. Bwk perlahan jer... Aku mcm tkut dh nk bwk keter tp aku kna jugak...

2 Comments:

Intan Sharina said...

ish..ish..ish..teruk jgk tu klu nak repair..siap fulus lebih sket la ni...

Ezzedin Al-Qassam's said...

la..kelmarin citer lain, ni citer lain laks...nasib baik x teruk sgt dn akak x de ape2

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online