Sunday, June 8, 2008

Aku tak taulah mcm2 jdi bulan ni... Lps satu.. satu... Aritu aku langgar tembok, takperlah kna repair sikit... Jumaat aritu plak suamiku bwk lori ms reverse kt traffic light terlanggar plak kete kt blkg..... Knalah byr rm600. Aduh.. fening...fening...
Hari Sabtu mulernya cdg nk g rumah member kawin kt ampang tp family dari kpg dtg jumaat mlm.. terpaksalah cancel... Sabtu mlm abg kt serdg tu buat kenduri... Seronoknyer dgr biras tu dpt naik pgkt pengurus besar bank, abg ipar plak dpt smbung belajar amik master plak... aku biler lg nk smbung belajar pun tauler... bkn aper, ras tak tau biler ms nk study nter.. balik rmh, masak, layan anak, penat tido...jumaat mlm family suami smapai samapi sabtu aku g serdang.. mlm tu plak keluarga aku dtg smpai ahad... pnt jgak badan ni tp seronok.. Haziq pun ader kawan memain... Mgu ni ingtnyer nk blik kpg tp sejak langgar tembok aritu tkut plak nk balik sorg2... Nk ajak adik balik sekali dia kt kelantan.... Tak tauler jd balik ker tak.. Walaupun family dtg, ayah tak dtg.. Aperlah citer agaknyer...

1 Comment:

Intan Sharina said...

kesiannya...dugaan dtg bertalu2..sabar2 ye..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online