Monday, June 30, 2008

hujung mgu lps takder aper yg menarik... suamiku kena kerja plak ahad tu.. hari sabtu g tolong bwk biras hntr van yg suami dia trlanggar g ketuk kty tmpt biaser aku ketuk.. masing2 suami keje.. jd yg pegi cumer isteri2 dan anak2. Hari ahad kna amik pulak.. anak aku pulak tak nak kuar rumah. angkat jugak nangis2 tu, pastu nampak jer 2 org india kt belakang senyap terus.. hehe... suruh dok blkg pun tak nak..suruh dok kt biras aku pun dia tak nak.. yerlah anak nyer ader.. last2 dia dok atas pgku aku smbil aku bwk kete.. susahnyer... sekert jln, india tu offer dia bwk lega sikit...ok kgk dia ketuk n cat., tak nmpk beza kaler.. murah sikit bandingkan dgn hrga kdai yg dia ty tu...suamiku smkin bz skrg, kuar pg bliknyer mlm.... ksian pulak tgk dia..dh 2 mgu tak rehat.
Hari ini merupakan hari sungguh bosan.. aku takder keja nk buat.. biler mcmni rasa masa nilah nk study.... ptg ni ader majlis smbut birthday kt opis aku ni.. yug boring buat pukul 4 ptg. biaserlah kalau dh org besar pyer majlis, mestilah start lmbt tu.. mesti start 4.30 pyer.. ding dong... habis pukul 5.30 pasti punyer.. aku balik pukul 4.30. tak naklah blik lmbt tp masalahnyer meja mkn btul2 kt perkarangan dpn opis aku berhampiran dgn punch card dan pintu keluar... bengangnyer.... rasa mcm nk cabut tp xleh plak....

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online