Sunday, June 15, 2008

BALIK KAMPUNG

sabtu lps aku blik kpg dgn anakku.. Dalam perjalanan sentiasa berdoa semogha dilindungi Allah dan selamat sampai ke kpg. Bkn aper, berdua jer dgn anak, risau jgkk.. anak aku asik bercerita jer dlam kete... aku lgsung tak berhenti rehat tkut pyer pasal...kn ader kes aritu yg dia blik dgn anak2 pastu kete rosak tgh jln, smntara tgu kawan dtg kna ragut..Patutnyer aku blh tgu suamiku balik keje tp rasa lmbt nk tgu mlm... heheh.... alhamdulilah, aku slmt sampai. Nilah first time blik brdua jer dgn anak. itupun suamiku bg pluang lps dipujuk byk kali sbb aku dh lamer tak blik kpg.. Dgn syarat lps ni jgn plak nk blik kpg sdiri2.. Sabtu mlm suamiku balik naik moto adik dia.. dia tkut bas takder..Ahad konon nk nlik awal dlm pukul 4 tp lmbt jgk sbb ader hal sikit... aku ni masalah sikit klu drive mlm. mata x brp nmpk sbb silau dgn lmpu kereta dr dpn.. Tu yg aku bwk slow jer.. Sampai kereta kt blkg aku jem sbb follow aku.. haha...Balik2 rmh plak air takder.. Tension btul.. rupanyer dh 2 hari xder air.. Nasib baik aku ader simpan air satu tong dan harapkan air tangki...

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online