Sunday, June 1, 2008

HAI.... TMPT BARU.....

Hari ini 2 Jun aku melapor diri kt tmpt baru.... Fuh....kt sini sunyi bangat.... org tak ramai aku satu floor dgn bhgn undang2 dan kppa.. bygkan kebanykan org kt sini pegawai besar.... Td aku diperkenalkan kepada pegawai kt sini. Nasib baik kppa xder. rasa seram gak.... Boring jugak td. internet pulak takleh... skrg ni kt komputer org lain....Tmpt kosong.... Tak tauler mcmaner nt kerja kt sini... Nmpknyer tak outstation kot sbb tgk keje kt sini jer.... Aderlah program kt oversea tp mesti pegawai atas jer yg pegi.... Td masa jmpa ptd kt sini dia siap suruh aku bagi kata2 dan idea baru lagi...pastu suruh aku kerja baik2 sbb ader geng lamer ofismate tu dpt apc... Tak tau aku nk ckp aper....buat ciq na dan ciq tan, kt sini imej korporat. nk g mkn pun kna bwk beg kertas... jaga imej. Name tag sentiasa ader yer....mcm protokol sikitlah... takper aku akan biaserkan diri.....Nt besok aku akn masukkan gmbr ofis baru aku yer.....Yg aku risau nk kna pindh cyberjaya nt ni.. mgkin awal thun dpn... payahlah aku....

2 Comments:

Intan Sharina said...

fuiyo..tak sangka lak smpai mcm tu skali..jauh beza la kan dgn tpt lama..nasib baik koleksi beg kertas yg pertanian ada byk kan..hehehe..gerun jgk dgr nih...lps ni kak zura akan berubah wajah n penampilan la..kita tungggguuuuuu

Ezzedin Al-Qassam's said...

aiseh...caya la k.zura..lepas ni jgn lak x kenal kitaorang yek..nt pindah opis bgtau yer

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online