Tuesday, September 23, 2008

DEMAM RAYE dah sampai.. walau mcmaner pun kerja tetap kerja. minggu terakhir nak raya ni pulak yg dok bz nyer... tak sabar rasenyer nk balik kpg tp rumah pun tak siap kemas lagi... kuih pun tak siap lagi nih. aku akan blik kpg sabtu ni.. tp suamiku kna kerjalah pulak insin dan selasa. mlm raya baru dia blik... patah kakilah aku kt kpg takder transport.hehe.... gmbr baru pun xder nk masuk dlm blog ni...fuh.. anak aku skrg suker btul nyanyi lagu ketahuan... pas2 tiap2 hari ajak g rmh jiran .. "nk g rumah nabil" dr ptg lagi.. tu yg smlm lambt sikit dpt mkn berbukanyer dok melayan dia..budak2 ckp nk masak pun, dia ikut ckp dia jer... tp aku tak bwk g rumah member dia. aku terpaksalah layan dia jd raksasa. dia boring balik rumah jer, mama dok sibuk, dia main sorg2.. nk tinggalkan kt rmh org tu tak syoklah pulak. ank2 dia pnt balik sekolah.. faham2lh bln pose ni...

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online