Monday, September 15, 2008

PUASE DAN RAYE...

Sudah lebih 15 hari kiter berpuase... rindunya pada ramadhan ini yang akan berakhir.. Bahang raya semakin terasa.. lagu-lagu raya pun dah mula kedengaran di radio.. Raye thun ni samer juga seperti tahun-tahun sebelumnya.. xder aper yg istimewa..Cumer dalam sejarah aku tak beli baju raya... suamiku kt tak perlu.. yerlah baju melayu raya dia 2 tahun lps masih elok lagi. pakai masa raya jer..aku pun pakailah baju yang samer.. smlm aku bukalah jahitan baju melayu baju anak aku.. dulu masa dia pakai kna jhit sbb masa tu dia kecik.. dah pakai, tak nk bukak pulak... . tp luperlah pulak nk amik gmbr.. dia ty abah dia " bah, cantik tak bah." hehe... aku pun takder citer baru nk masukkan dlam blog ni... cumer anak aku dh hafal doa tido. dia bacer sdiri.. pastu skrg ni suka sgt nyanyi lagu ketahuan...

1 Comment:

Intan Sharina said...

bestnya dah pandai baca doa..anak intan angkat tgn bdoa tahu la dia..tp nak hafal doa tak tau lg..

sm la haziq dgn ick..suka nyanyi lagu ketahuan n menari skali..

oo..tema akan tahun ni biru jgk yer..sm la kita

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online