Sunday, September 7, 2008

MACAM-MACAM

Nk citer sikitlah pasal anak aku ni... dia suka sgt tumbuk aku.. tumbuk betul lak tu.. kt kepala kt badan... biler suruh buat abah dia tak nak pulak... aku mrh dia.. aku pukul dia balik, dia blh ty plak" knp pukul haziq" senang jer aku jawab, " haziq pukul mama, mama pukul lah haziq balik".. dia pukul gak lagi.. klu dh tergeram, terpukul dia lbih sikit. barulah buat muka sedih nk peluk aku. dia blh ckp lagi " mama marah haziq". tau pun.. lain kali jgnlah buat mama.. tp buat juga.. sekrg ckp bukan main lagi plak tu... biler ty anak saper, kekadang dia kt ank nenek... geramnyer.. biler time baik nk cium kiter..
suatu masa dia dh tak nak kuar, skrg ni dh nk kuar jalan balik.. tp tulah masa aku masak plak.. "ma, jom kuar" "tak boleh lah... mama tgh masak ni". lagi satu nk citer.. aritu masa kt kpg aku bz kan masak kt dapur.. dia memain pun panggil aku jgk... biler aku tak nyahut dan tak g kt dia,, dia panggil kuat2. "mama ura"... adus... tergelak semua org...

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online