Wednesday, July 16, 2008

KEBIMBANGAN....

kerisauan melanda diriku ini.... dr pndangan matuku aku lihat haziq ni biler nk tengok sesuatu nk fokus, jauh tyak berapa nampak.. aper yg aku perasanlah... sebelum ni dh perasan dh tp semlm biler kami g jusco, jarak antar kedai tu ade tv bukak ultraman... abah dia kt "haziq, ultraman.." tp puas di fokuskan mata dia tak ckp aper jgk sehinggalah kitorg ketengah sikit baru dia ckp' abah... ultraman.." dia mmg suka tengok tv kt rumah. tp takut jgk. takkan awal2 dh rabun kan... klu kt rumah aku mmg aku sruh dia dok jauh2 tgk tv. tp klu kt rumah mkcik tak tauler... tkut dia tgk tv kt dlm bilik dkt dn dlm gelap, mata blh rosak gak... aku ni jnis tak brp suker nk tegur kt mkcik,

inilah muka haziq yg tgh fokus tgk tv

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online