Monday, July 7, 2008

ALAHAI ANAKKU.....

Semakin hari haziq semakin manja dgn mkcik yg jaga dia. Aku jd tension dan cemburu... tiap2 ptg biler nk amik bwk blik xnk sampai nangis2. Sehinggalah semlam yg betul2 menghiris hati aku ni... ptg aku dpt bwk blik pun sbb dia tertidur atas moto ank mkcik... biler terbangun mlm, dia xnk dtg kt aku, g kt abah dia, lps main2 ,kt luar kejap, merajuk, pastu mkcik amik bwk blik rumh dia. dia xnk kt aku.. brp kali aku ulg alik ke rumh mkcik amik dia, dia dok syok main dgn family mkcik smpai mkcik kt " biarlah dia tido kt sini, ramai tukang layan dia tu kang' walaupun niatnyer baik, tp aku sbgai ibu rasa brdesup jantung ni, pedih menikam jiwa... ok. 4 this time i let u. aku malas nk pksa2 nt satu tmn dgr dia nangis. pastu dia xnk kuar dari dlm bilik anak lelaki mkcik tu.... ptg ni aku sengaja tak nak amik dia.. biarkanlah... biar mkcik jaga. nk sgt kan.. amik...

1 Comment:

Ezzedin Al-Qassam's said...

kesian akak..sedih la ble bc citer ni...apa2 pn bykkan sabar, insy suatu hr nt, haziq akn sntiasa di smping akak,

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online