Monday, April 21, 2008

OUTSTATION

Sepanjang minggu lepas aku n member opis outstion ke Perak.. anak aku tglkan kt kpg sbb ayah makcik yg jaga dia sakit masuk sepital.. Terpaksalah aku tglkn masa dia tido sbb dia mcm tau2 jer aku nk tglkn dia. asyik nk dkt aku jer....aku ty kt dia " mama nk g keje, haziq dok ngan akok nenek yer" Terus dia jwb " tak nak..tak nak"..

Sepnjg kt Perak aku dok hotel yg berhantu dulu tu.. 1st day tu susah btul aku nk tido.. bkn aper psiko sndiri teringat2 kt kisah dulu... Hehe..... Dh dok kt lumut tu apalagi shopping hbislah sotong2 kt situ.. Biaserlah bg sane sikit, sini sikit... Balik tu smpt singgah teluk intan amik gmbr kat menara condong dah terlanjur hntr ciq na..ingtkan boleh naik rupenyer kunci.. aku blik dgn intan berdua jer. ciq na blik klntan.. sampai sesat2 lah ikut jln lamer. aku smpai rumah pkul 6.30ptg. Yg bingungnyer, boleh kitorg tak berhenti mkn dan buang air.. tu yg smpai pjaya lapar giler.... apalagi singgah pasar tani bli jagung. mkn dlm keter..mlm pkul 9 bru mkn nasik.

Blik kpg amik haziq, uihh... mak aku kt masa aku takder elok jer memain.. aku dh ader mengada2 plak... tak nk berenggang lgsung.. minum susu pun atas pgku.. ayah aku kt ader 2 kali dia ckp nk balik. ade satu kali tu aku kuar kjp naik moto ke rmh mntua dpn mata dia. biler balik dia dh tido, aku pun bringlah sblh dia. dia tersedar, tolaknya aku marah sgt pastu nangis tak nk berhenti, xnk kt aku. merajuk btul.. masa nk blik pun sombong btul dgn aatok dgn nenek dia. Tkut kna tgl lagi.

Arini tak dpt nk masukkan gmbr.. kad reader tertgl kt rmh..

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online