Tuesday, April 1, 2008

ALKISAH....

Keje aku yg menuntut aku selalu outstation membuatkan selalu tglkan anak dan suami... bila anak dh besar ni, dia pun pandai dah... Rasa sedih dan bengang.. sbb ms nk tido dia akan ckp "nk abah..nak abah...." kalau abah dia xder xleh nk tido.. dulu senang jer dia tido dgn aku... takperlah... asalkan dia tido..Alhamdulillah skrg ni dia dh pandai main dgn member2. .tp masalahnyer,, kalau takder member, mama dialah jd mangsa kna layan dia... Takleh nk buat keje lain.. pandai pulak tu.. konon-konon " ma... tolong... tolong..." g kt dia, senyum sumbing, peluk kiter...eeii, geram...

Mlm td aku ajaklah my hubby g mkn western.. sajerlah sekali sekala.. aku order steak, suamiku order chicken chop.. Mmglah sedap tp takleh nk kunyah steak nyer... liat nk mampus...Hilang selera mkn... Last2 mkn sikit jer, tapau bwk balik..

Sebenarnya byk gmbr aku nk masukkan dalam blog ni tp card reader aku problem lah pulak... ingatnyer bsok nk pinjam hphone baru my hubby tu... nk upload gmbr yg guna camer opis pun takleh sbb besar sgt... geramnyer....

2 Comments:

Ezzedin Al-Qassam's said...

kira wana ni untung jugak la, wpun sering tggal anak2 kt kg, mrk masih mau lg nga ibu dn abie dia..stp kali wana balik kg, mesti faqihah nk dukung jer, xnk berenggang dn x nk g ngan org lain dh..haziq pn nmpak manja cam faqihah gak,

Intan Sharina said...

syukur la..at least anak kenal sape ibu dgn abah dia..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online