Sunday, January 6, 2008

SAMBUTAN ANNIVESSARY

Dah lama aku tak update blog ni. Ni nk citer pasal celebrate annivessary aku. Mcm mengadalah pulak. 31/12 aritu aku n family g naik cruise kat mines. mahal jugak tiket dia. Dewasa RM16. Kanak2 RM11. Nasib baik aku ader voucher utk 2 dewasa. Dpatlah naik dan last date dia pun 31/12. Jd kenalah jugak pakai. nt rugi pulak. Dah lama dah dpt voucher tu tp asyik terlupa dan takder masa jer nk pegi. Sbnrnyer masa tu aku dah tau berita pak sedara suamiku meninggal tp suamiku kt tunggu adik dia. dia bukan nak pegi sorg2 dia.Balik kejer terus pegi mines. nasib baik jalan tak jem. on the way tu haziq tertidur. mengantuk sangat dia. Alamak, mcm maner ni. aku dahlah nk cpt g rmh pak sedara dia. Dia tido pulak. Masa dah smpai saner, nasib baik dia jaga masa aku nk betulkan letak tido dia. Terus naik bot. Pemandangan dia taklah cntik sgt tp tak taulah kalau mlm cantik. Habis jer terus balik g balik kpg suami kat n9. kelam kabut rasa. Balik kpg pulak nk balik kerumah tgu sampai pukul 12 tgh mlm jugak. perut dah kelaparan ni. tp nk buat camner. kna tunggu bapa mentuaku yang menyelesaikan masalah anak2 buahnyer. Balik tu nk cari kedai mkn. Nk berhenti jer, bapa mentuaku kat, jangan.... kat tempat tu sembelih kepala punyer.... Last2 kitorg berhenti mkn kat branang cafe kat rumah aku. Tepat pukul 12 tgh mlm baru sampai kdai mkn. Puhh..... Order nasi goreng utk 20 org sekali. Nasib baik adir iparku tong2 sekali. klu tidak sakit jgk poket... Dh musim poket agak kering lak tu...

Seronok betul dia tengok air. Aku ajar tasik pun dia ckp air jugak.

Haziq yang mengantu sangat tertidur sampai angkat pun tak sedar.

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online