Sunday, January 20, 2008

JALAN-JALAN

Ahad, pagi dah bangun sbb haziq bangun awal hari ni. kemas dapur.. ingat nk kuar g avon, pucong... dah siap2, pastu along call... Kereta dia break down kat tol seremban pd. suamiku ajk g sekali.... Aku suruh dia g sorg, bukan aper, bukan aku boleh tolong pun....Tak nk ikut dia marahlah pulak.. Ikutlah jugak.... Tangki air dia bocor. Masuk tol pd seremban cari orgnyuer takder, masuk tol seremban pulak, punn takder, last2 masuk balik tol, kuar nilai, masuk blik tol nilai kuar srmban pd, ade plak. Aku pun pelik. Naper masa kitorg kuar tol srmbn pd masa mula2 td takder. Setau aku tol kuar masuk samer.... pening.....pening.....

inilah along suamiku dgn pak sedaranyer...

aku dgn anakku dok lepak kt tepi longkang ni.

balik tu kitorg kuar tol senawang singgah rumah member suamiku dkt dgn giant senawang. apa lgi balik tu singgahlah giant jugak sekejap, mandikan haziq pastu mkn mcdonald. Haziq suka minum milo. Nt mesti pakcik dengan makcik marah aku sbb berak dia keras. Pak cik dh larang bagi dia minum milo. Suruh bagi mkn buah. apelah aku ni.......Dahlah haziq selsema, minum ais pulak.

1 Comment:

Intan Sharina said...

ish..ish..msti penat kan..ape2 pun haziq ttp kiut miut...

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online