Wednesday, December 30, 2009

SELAMAT TAHUN BARU

Selamat Tahun Baru kepada semua kawan2. Azam aku tahun ni nk jdi insan yang soleh, memperbaiki diri ini. hehe... sblum ni jahat ker aku hah.. kah..kah..kah....jahat sikit jer... tahun ni kalu boleh nk menambah satu lagi. InsyaAllah kalau ader rezeki. anak aku pun dah kata nak adik beradik. nak adik lelaki dan perempuan.. kalu dpt kembar sekali, sng kan.. hehe.. tak larat nk jago do... kakak aku dapat anak kembar.. mgkin awal tahun ni bersalinlah dia. bkn main seronok lagi dia dpt kembar dua2 perempuan.. adik aku dgn adik ipar aku pun dah mengandung...
aku skrg ni dah berpindah ke kuarters putrajaya. yerlah masa ulang alik ke cyberjaya dulu tak larat rasanyer.

1 Comment:

eda nomie said...

jalan2 ~ :D http://www.chocolatecreamy.blogspot.com

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online