Sunday, October 19, 2008

Hujung minggu ini merupakan hujung minggu yang rase suam-suam kuku jer...Maner taknyer byk jemputan open house yang tak dpt dipenuhi...Anak aku sabtu tu satu hari dok asyik nangis jer... tak tau ler paer yg tak kena... kejap nk dukung, lps tu tak nak pulak, ditolak dan dipukulnyer aku.. ty perut sakit tak, kepala sakit tak. tak jugak...last2 tertido kt sofa...alhamdulillah... walaupun aku tak g rmh member aku, ader jgk yg dtg... insyaAllah, senang nanti aku dtg rmh korg ek..
hujung minggy ni pulak, abg iparku akan berkahwin tetapi yg sdihnyer pulak ibu mertuaku kena strok mkin teruk pulak... Aritu dia dh boleh jalan sikit, dh boleh ckp n angkat tgn sikit, smlm pak mentuaku telefon, mkin teruk plak jadinyer... tiap2 hari pergi berubat... semoga dia kan cepat sembuh...

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online