Sunday, August 24, 2008

AKTIVITI HUJUNG MINGGU

hujung minggu ader smbutan kemerdekaan kt kwsan rumah aku.sabtu dh dok bz. aku tolong sikit2 jer mkcik buat kuih lepat pisang. ahad bz lah..dr senamrobik, poco-poco, prtndingn mewrna, prtndingn memasak, bola. ader pulak persembahan tarian dr kaum india. dh nama pun perpaduan kan.. pg2 haziq dh kna kjut.. mrhlah dia.. dia xnk ikut.. jdnyer dia dtg dgn abah dia lmbt sikkit...aku kna jaga budk mewarna dan buat pemilihan pemenang.. tak sgka pulak anak cikgu yg mkcik jaga menang.. mmg cntik pun..mkck plak mng no. 2 prtndingan memasak... lps hbis majlis biaserlah kna kms.. yg pompuan dok kt dlm, aku dok kt laur kutip smph. pning plak tengok sampah bnyknyer. diorg ni bkn nyer reti nkbuang bkas mknn dlm tong sampah.. aku pun bengung... biarlah org lelaki yg buat.. yer tak... takperlah.. sakit mata pulak.. oleh sbb panas, hntr ank blik rmh dulu.. progrm lmby habis. biler aku blik pukul 1, haziq bgun plak n mengacau lah. letih dah bdn.. ingt lps mndi, nk tido, last2 pukul 3 bru dpt tido...


haziq nk tgk kakak... haziq nk pensil...(dia pun sibuk jgk)

kalau kt rmh mkcik, asyik bergduh jer dua org ni.. kt sini elok memain..(anak no.2 cikgu siti)

abah n haziq pun join senamrobik n poco-poco

kedua-dua pemenang ni dr seksyen aku n aku knl... kt atas ni resipi nasi dagang 3 dara ayu menang tmpt pertama. aku tak rasa. jd tak tauler tp kreativiti mmg pndai... yg bntuk putri ayu tu nasi tu...

0 Comments:

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online