Wednesday, May 21, 2008

ALKISAHNYER.....

Aku tak tauler mcmaner result exam nt. Pening dibuatnyer... X sempat study. Mgu lps balik kpg penuh dgn aktiviti.... G kolam bapa kak ipar tangkap ikan.... Kt rumah mentua pulak, suamiku sibuk dok siapkan parking kete.. Yerlh smua ank2 balik. masa nilah nk buat samer2 kan... Aku pun dok sibuk tgk ank aku yg main kt tgh2 pns... aku pun xder mood nk study...Smlm aku cuti... aku dh smgt dh nk g keje konon nk pulun study kat opis. Mmg aku lmbt sikit, tp ank aku yg sorg ni meragam tak nk g rmh mkcik... Menangis smpai terjerit2. "Nak mama...nak mama...." dok melayan dialah kt rumh.. Nk study takleh... dia amik buku aku nk bacer... jd kesimpulannyer tak pyh study... Aku pun bingung gak, time dia tido aku plak g tengok tv. Cuti sekali sekala kan... best layan.....Nk citer sikit. psl ank bujg aku ni.. punyer tak nk lps dr aku sampai tido pun atas perut aku.. tp gmbr takleh ltk kt sni...
Pg 21.05.08. aku bgun pukul 63.00 pg. brulh dpt study.... Tp smpt gak buat sarapan.. Lapar tak thn nt nk exam... Apelah dugaan pepgi hari ni dmasa aku dan suami masing2 ade exam.. aku start enjin kete aku takleh start... mgkin bteri weak... konon nk suruh husband hntar lah naik kete dia.... Kete dia pun takleh start jugak....Aduh.....Takder ikhtiar lain nak[pinjam jumper pun kedai kete blum bukak lagi..Jd pinjam moto adik dia... Tp mmg dh lmbt... Aperlagi merempitlah pepg ni.... Lame dh tak naik moto.. kebas2 kaki ni dibueknyor.... Nsib baik smpt smpai. alhamdulillah suamiku juga smpt amik exam dan dia lulus.... Mcm tak caya jugak... sdgkan dia x study betul2 pun... Aku ader gak tolong dia soal jawab dia puyer soalan... Aku cumer harap aku pun dpt lulus mcm dia jugak..... walaupun cumer dpt btul2 jw 2 soalan jer....

1 Comment:

Ezzedin Al-Qassam's said...

haziq sebijik cam faqihah, x nk berenggang langsung, start dr wana balik kg, dr tu la dia asyik nk berkepit jer..mlm mula2 smpai cni nk tido peluk ngan wana, tido atas perut la, pah tu suh wana bangun, dia nk tido atas riba lak, siap kena dodoi lg, blk keje smlm pn, dia nk nyusu ajak wana dok sblh dia,pah peluk smbil mnum susu...manja tul anak2 kita ni ek..

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online