Tuesday, December 11, 2007

KENANGAN LAMA

Minggu ni xder aper citer nk masukkan dlm blog ni. cuma aritu aku g meeting kejiranan wanita kt tmn aku tu. masa nilah dgr mcm2 citer dan masalah penduduk setempat. kebanyakan ahlinya suri rumah dan berumur sikit. malu gak aku....


Dalam dok diam takder keje. aku membelek album lama terjumpalah beberapa gambar yg aku rasa bolehlah dimasukkan dalam blog ni. sajer2 jer

nilah gmbr budak2 hostel yg seangkatan dgn aku. kitorg menang semangat berpasukan. masa tu aku jd mummy dorm. kelakar betul.

ini geng2 aku....

ni zaman remaja yg penuh keceriaan....

2 gmbr kat atas ni gmbr masa jenjalan kt bandar melaka zaman anak dara dulu....
ni gmbr aku dengan aircraft masa keje kt malaysia flying academy kt melaka. sempatlah ronda satu melaka naik aircraft ni. tp syg keje tak lama kt situ dapat msuk itm.

1 Comment:

Intan Sharina said...

kenangan yg mengusik jiwa...

 

blogger templates 3 columns | Make Money Online